تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ مشاوره در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشاوره در استان بویژه فرهنگ مشاوره به هنگام در جهت کاهش آمار طلاق هستیم.

‍ به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا این دوران، گفت: سازمان بهزیستی به عنوان دستگاه مهم و تاثیرگذار در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که تلاش در راستای بهبود معضلات اجتماعی از دغدغه مهم مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به جمعیت ۶۷ هزار نفری خانواده بهزیستی استان، گفت: خدمات رسانی به این خانواده بزرگ همت و همکاری تمام مسئولان استان و نیز مسئولان بهزیستی کشور و همراهی و همیاری خیرین و رسانه ها را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشاوره در استان بویژه فرهنگ مشاوره به هنگام در جهت کاهش آمار طلاق هستیم، گفت: تامین مسکن مددجویان، ایجاد اشتغال برای جامعه هدف، بازتوانی مددجویان، تحت پوشش قرار دادن خانوارهای متقاضی و پشت نوبتی، گسترش برنامه های سطح یک پیشگیری از معلولیت ها، اجرای برنامه غربال‌گری بینایی و شنوایی، استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی را از جمله اولویت های برنامه مدیریتی در بهزیستی استان عنوان کرد.

دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ما هر مسئول کرمانشاهی را به چشم یک خیر نگاه می کنیم و همراهی و همکاری همه نهادها را در راستای خدمات رسانی بهتر به مددجویان تحت پوشش خواستاریم.

کد خبر 23511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد