بازدید فرماندار شهرستان اردبیل از پروژه های در حال تکمیل و ساخت بهزیستی استان

فرماندار شهرستان اردبیل به اتفاق مدیرکل بهزیتس استان و هیات همراه از پروژه های در حال تکمیل و ساخت بهزیستی از قبیل؛ سایت اورژانس اجتماعی و مرکز جامع درمان اعتیاد شهرستا ن اردبیل بازدید کرد.

در این بازدیددکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که هم اکنون خدمات تخصصی از قبیل؛ خدمات پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مشاوره های روانشناختی، مداخله در آسیب های اجتماعی، اورژانس اجتماعی و غیره در حال ارائه می باشد گفت : امیدواریم با تکمیل و بهره برداری این سایت شاهد تمرکز خدمات و تسهیل دسترسی مردم به خدمات در سطح استان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان ساخت : تمام تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران براین است که با تکمیل فرایند این سایت شاهد گسترش خدمات به افراد جامعه و در نهایت تایمن سلامت روحی این عزیزان باشیم.

این مسئول در ادامه بر روند پیشرفت مرکز جامع درمان اعتیاد هم اشاره کرد و گفت : این مرکز با ظرفیت اسمی ۲۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که خدمات اقامتی به مدت ۴ ماه به مقیمان ارائه خواهد شد همچنین تمامی پذیرش شدگان از خدمات درمانی؛ یک ماه سم زدایی، ۳ ماه اقامت و ۸ ماه هم به صورت روزانه بهره مند می شوند.

در ادامه مسعود امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل در رابطه با ماحصل بازدید از پروژه های بهزیستی شهرستان اردبیل گفت :برای تکمیل و ساخت سایت اروژانس اجتماعی که با زیر بنای ۵ هزار متر مربع ایجاد شده بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است که از محل اعتبارات شهرستانی هم یک میلیارد تومان در نظر گرفته که به محض تامین اعتبار، این مجموعه تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان اردبیل در بخش دیگر از سخنان خود ضمن بازدید از روند پیشرفت مرکز جامع در مان اعتیاد هم خاطر نشان ساخت : برای تکمیل و راه اندازی این مرکز که با زیر بنای ۱۴۰۰ متر مربع و با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر در محل روستای انزاب ایجاد شده است مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد : از محل اعتبارات شهرستانی ۳۰۰ میلیون تومان از طریق فرمانداری اردبیل در نظر گرفته شده که با تامین اعتبار شاهد بهره بردای آن ظرف چند ماه آینده خواهیم بود که با این اقدام زمینه اشتغال و بازتوانی برای مقیمان این مجموعه فراهم می شود.

کد خبر 23269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد