دیدار مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی طی سفری یک روزه به ماکو همراه معاونت امور اجتماعی سازمان و روئسای بهزیستی شهرستان های تابعه منطقه آزاد با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو دیدار و گفتگو کرد ه و به تبیین وظایف و مسئولیتهای بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان، در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری های منطقه آزاد در سنوات گذشته، گزارشی از فعالیت‌های اداره کل در زمینه های اشتغال، مسکن و مراکز ارائه کرد و گفت: اداره کل بهزیستی استان آمادگی لازم را جهت همکاری با منطقه آزاد در زمینه‌های مسکن، اشتغال و گسترش فعالیت‌های اورژانس اجتماعی دارد. 

در این دیدار عبدالرحیمی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف گفت: بهزیستی یکی از نهادهای تخصصی و موثر در خدمت رسانی به جامعه امروز می باشد. 

وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو آمادگی دارد در زمینه های مختلف مربوط به حوزه اجتماعی همکاری‌های لازم را با اداره کل بهزیستی داشته باشد. 

همچنین در این جلسه مقرر گردید زمینه‌های فعالیت های مشترک هر دو سازمان مشخص و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر 22553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد