نظرآباد| نشست رئیس بهزیستی نظرآباد با مسئولین مراکز مثبت زندگی

رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد با توجه به اهمیت موضوع مناسب سازی مراکز مثبت زندگی جهت ارائه خدمت به جامعه هدف نکاتی را در خصوص رفع موارد موجود مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز سه شنبه مورخ یازدهم شهریور ماه «ناصر زمانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد با کارشناسان مراکز غیر دولتی و مناسب سازی و مسئولین مراکز مثبت زندگی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست ، زمانی ایّام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) راتسلیت گفت و از مسئولین مراکز که با جدیت و پشتکار در خصوص اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی همکاری های لازم را داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

وی با توجه به اهمیت موضوع مناسب سازی مراکز مثبت زندگی جهت ارائه خدمت به جامعه هدف نکاتی را در خصوص رفع موارد ذکر شده طی بازدید صورت گرفته از سوی کارشناس مناسب سازی عنوان نموده و اظهار داشت :با همکاری متقابل و به حول قوه الهی با راه اندازی مراکز مثبت زندگی در شهرستان نظرآباد ،خدمات رسانی به جامعه هدف به نحو احسن صورت می پذیرد و مسئولین مراکز مثبت زندگی با تسریع در روند تجهیز نمودن مراکز خود بابت افتتاحیه از آمادگی کاملی برخوردار باشند.

کد خبر 22473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد