فردیس | بازدید از مراکز نگهداری سالمندان

در این مراسم ضمن بازدید از واحدهای مختلف مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان، به بررسی وضعیت سلامت مددجویان و کیفیت خدمات تخصصی به سالمندان مقیم در مراکز پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :صبح روز چهارشنبه مورخ پنجم شهریور ماه دکتر رضایی دادیار دادستانی کل کشور، دکتر ناصر خاکی دادستان شهرستان فردیس به همراه احمد محمد زاده رئیس بهزیستی شهرستان فردیس و جمعی از کارشناسان حوزه توانبخشی ضمن بازدید از واحدهای مختلف مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان، به بررسی وضعیت سلامت مددجویان و کیفیت خدمات تخصصی به سالمندان مقیم در مراکز پرداختند.


در این بازدید که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گرفت، دکتر ناصر خاکی ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی با سالمندان و پرسنل مرکز دیدار و با آنها گفتگو کرد.  
وی با تاکید بر حفظ شأن و منزلت سالمند در جامعه خصوصاً در مراکز تحت پوشش بهزیستی به اهمیت رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص پیشگیری ازانتقال ویروس کرونا به ویژه در مراکز سالمندی اشاره کرده وافزود: دوران تسلط کرونا ویروس در جامعه خصوصا جامعه هدف سازمان و مراکز شبانه روزی هم برای خدمت گیرندگان و هم نیروی کار مرکز سخت و دشوار می باشد، لکن با رعایت دقیق پروتکل ها، همدلی، صبر و حوصله به امید خدا شاهد عادی شدن شرایط خواهیم بود.
محمد زاده نیز با تاکید بر اهمیت کار و مسئولیت پرسنل مراکز شبانه روزی خاطرنشان کرد : از آنجائیکه نیروی انسانی بواسطه رفت و آمد به محیط احتمال انتقال آلودگی به مقیمان رادارند لذا حفظ سلامت آنها از اهمیتی دوچندان برخوردار است.
در این دیدار از قسمت های مختلف مراکز، اتاق خدمات پزشکی و پرستاری  ، اتاق هنر کده و نحوه رعایت دستورالعمل های ابلاغی بازدید کرده و موارد قابل اصلاح را بیان نموده و در آخر از زحمات بی دریغ پرسنل مرکز تقدیر کرد.

کد خبر 22324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد