برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی همزمان با چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،حمیدرضا پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این نشست اظهارداشت: علی رقم تمام مشکلات و سختی هایی که وجود دارد ،  همیشه در بهزیستی تلاش شده کمترین اثر را در بین مددجویان و معلولین بگذارد. در بحث مناسب سازی  در ایام کرونا تلاش های زیادی در بهزیستی صورت گرفته است.

وی افزود: مشکلات معیشتی زیادی گریبان گیر مددجویان بهزیستی است از جمله  اجاره مسکن که  در حال افزایش بوده و در سازمان در این راستا در هفته بهزیستی برای خانواده های دارای دو معلول و زنان سرپرست خانوار در سطح کشور بالغ بر 2هزار واحد مسکونی کلید خورد  که در خراسان رضوی نیز 148 واحد مسکونی در هفته بهزیستی به جامعه هدف واگذار شد.

محمد سنجری مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز اظهارداشت: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  با توجه به رسالت هایی که در سطح ملی دارد و بسیار اثر گذار است در حوزه مدیریت منابع انسانی، در این روزها در بحث کرونا بسیار درگیر است و بحث صیانت از کار را برعهده دارد و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و نظارت و رصد بر کار نیروی انسانی و نیازهای معیشتی که با توجه به بحث کرونا پیش آمده با تمام محدودیت های دولت ها بحث سبد معیشت را نیز در شرایط فعلی مدیریت می کند 

سنجری تصریح کرد: وزارت رفاه به عنوان نهادی اجتماعی همیشه با توجه به رسالتی که دارد در تمام شرایط سخت کشور به مردم خدمت رسانی کرده است و علی رقم محدودیت ها باید بتوانیم خدمات را به مردم ارائه دهیم و تعامل و پاسخگویی شفاف و صریح می تواند به مردم کمک کند و بهزیستی با توجه به خانواده گسترده ای که در سطح استان دارد که به لحاظ مالی و اجتماعی و در مراکز نگهداری مباحث اخلاقی و انسانی رسالت بهزیستی را بسیار سنگین می کند و خداراشاکریم که در مراکز نگهداری بهزیستی شیوع فراگیر ویروس کرونا را نداشتیم  و در بهزیستی به صورت شبانه روزی مدیریت شد و از شرایط سخت عبور کردیم و ادامه این مسیر نیاز به همکاری و همیاری دارد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد تمامی دستگاه های زیر مجموعه وزارت رفاه و کار و تعاون اجتماعی باید همپوشانی داشته باشند و در این شرایط سخت کرونا  از هم حمایت کنند.

گفتنی است در این مراسم مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای رفاه استان خراسان رضوی ضمن تبریک هفته بهزیستی با اهدای لوح تقدیر از دکتر پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی قدردانی کردند.

کد خبر 20497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد