دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با نماینده محترم ولی فقیه در استان به مناسبت هفته بهزیستی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته بهزیستی با حضرت آیت الله محمدی لایینی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت  هفته بهزیستی با حضرت آیت الله محمدی لایینی دیدار کرد .

آیت الله محمدی لایئنی، کار در بهزیستی را خدمت به مردم دانست و ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه کارکنان بهزیستی بابت تلاش و خدمت به آحاد جامعه گفت : با توجه به حجم گسترده  وظایف که کارکنان بهزیستی برعهده دارند، برخلاف بسیاری از جاهای دنیا که معلولین و سالمندان رها شدند ، این عزیزان با تمام وجود از آنها مراقبت می‌کنند ، که این مهم شایسته تقدیر و تشکر است  .

نماینده ولی فقیه در استان هفته بهزیستی را به مجموعه خادمین در بهزیستی استان مازندران تبریک و تهنیت گفت و برای همه ی آنها آرزوی موفقیت و سلامتی نمود .

وی توجه به امور فرهنگی را یک اصل در ارتقای بهتر زیستن دانست و افزود :  فرهنگ اجتناب از آسیب های اجتماعی باید در مردم نهادینه شود و آگاهی های لازم به آنان ارائه گردد.

وی با بیان اینکه افزایش آمارها در بهزیستی برخلاف حوزه ها و موارد دیگر  است تصریح کرد : در خصوص بهزیستی باید کاری کنیم تا آمار معلولیت ها و افراد آسیب پذیر کاهش یابد و کاهش این آمار باعث خوشحالی ما میشود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اقدامات شایسته بهزیستی در کنترل شیوه کرونا گفت :کارکنان خدوم بهزیستی در ایام کرونا چندین برابر همیشه  تلاش کردند و به خوبی از جامعه تحت پوشش در مراکز نگهداری شبانه روزی مراقبت کردند .

در ادامه این دیدار، دکتر گوهردهی  گزارش عملکردی از سال جاری و برنامه های هفته بهزیستی و خدمات انجام  شده ارائه  نمود.

کد خبر 20446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد