جلسه مشترک معاونت سواد آموزی استان و معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد

با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه بی سوادان و کم سوادان تحت پوشش بهزیستی ، جلسه هم اندیشی معاونت سواد آموزی استان خراسان رضوی و معاون بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی معاونت سواد آموزی خراسان رضوی و معاون بهزیستی اداره کل با حضور اسدی،معاون سواد آموزی،روسای ادارات معاونت سواد آموزی استان، دکتر حقدادی معاون بهزیستی اداره کل، خانم مجرب رئیس اداره آسیب های اجتماعی در محل دفتر معاونت سواد آموزی استان برگزار شد.
در این جلسه اسدی معاون سواد آموزی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه مشترک گفت:با تداوم همکاری سازمان بهزیستی و نهضت سوادآموزی،، خدمات آموزشی نهضت با فعالیت های آگاه سازی بهزیستی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی تلفیق و اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

 اسدی استفاده از قابلیتها و توانمندی های متقابل سازمانی را یادآور شد و ادامه داد: مبارزه با بیسوادی و پیشگیری از معلولیتها و آسیبهای اجتماعی  لازم و ضروری است که جهت نیل به اهداف عالیه انسانی صورت می گیرد.

معاون سواد آموزی استان خاطر نشان کرد: استفاده از زمینه ­های فراوان در عرصه همکاری ­های مشترک آموزش و پرورش و بهزیستی و تعامل این دو دستگاه به منظور ادامه و تقویت همکاری ها می­تواند نقش قابل توجهی در تقویت و تعمیق فرهنگ سوادآموزی، مهارت های زندگی و کمک به توسعه عدالت آموزشی بین مددجویان تحت حمایت بهزیستی داشته باشد.

کد خبر 20296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد