کرج | پنج هزار زن سرپرست خانوار در کرج خدمات بهزیستی دریافت می‌کنند

در حال حاضر بهزیستی یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌ها از لحاظ خدمات دهی است و ۱۸۳ نوع مأموریت انجام می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز به نقل از خبرنگار مهر، «علیرضا فتاح پور» مدیر بهزیستی شهرستان کرج  بعدازظهر چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر کرج، اظهار کرد: در حال حاضر بهزیستی یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌ها از لحاظ خدمات دهی است و ۱۸۳ نوع مأموریت انجام می‌دهد.

وی در خصوص جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان کرج، گفت: مجموعه این افراد مشتمل بر ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر معلول، نزدیک به پنج هزار زنان سرپرست خانوار و حدود ۳۰ هزار بهبود یافته هستند.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج با اشاره به اینکه ۶۵۰ مرکز غیردولتی در این شهر دارای مجوز از بهزیستی بوده و در حال فعالیت هستند، افزود: در این میان مراکز مانند نگهداری سالمندان و شیرخوارگاه امام علی (ع) و یا مهدهای کودک فعالیت دارند.

فتاح پور با اشاره به اینکه بهزیستی مهارت‌های مختلف زندگی از زمان تولد تا سالمندی مانند آموزش‌های پیش از ازدواج را پوشش می‌دهد، گفت: یکی از کارهای مهم نیز نگهداری نزدیک به ۱۰۰ کودک در شیرخوارگاه امام‌علی (ع) است.

وی در خصوص خدمات اورژانس اجتماعی نیز گفت: گشت‌های سیار در سطح محلات برای رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مربوطه حضور می‌یابند.

کد خبر 20220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد