برگزاری آیین گشایش باشگاه مثبت در کرمان

در پنجمین روز از هفته ملی بهزیستی با حضور مدیر کل و معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمان ، جمعی از خیرین ، باشگاه مثبت در ساختمان مرکز خیریه ثامن الحجج گشایش یافت .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل  در آیین گشایش باشگاه مثبت با بیان اینکه همکاری و مشارکت  خیرین ، نیروهای داوطلب و فعالان اجتماعی به توسعه مراکز منجر شده است ؛ گفت  : ارائه خدمات باشگاه مثبت به افراد مبتلا به بیماری HIV ایدز می تواند به اصلاح رفتار و بازگشت آنان به زندگی سالم و عادی کمک کند .

وی همکاری خیرین و فعالان اجتماعی در موضوعاتی چون HIV ایدز را متفاوت از مشارکت در سایر زمینه ها توصیف کرد و اظهار داشت : اقدامات  پیشگیرانه و درمانی دو ابزار مهم هستند که با مشارکت مردم می توان از گسترش این بیماری پیشگیری کرد .

صادق زاده با اشاره به ارزش ماندگار حضور در چنین عرصه هایی ، افزود :  اینگونه همکاری ها به دلیل عدم منفعت مالی ، حاکی از خلوص نیت و عشق خدمت به همنوع است .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، ساماندهی  بیماران  HTV ایدز را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت : تلاش برای ارتقاء سلامت اجتماعی و روانی افراد جامعه به ویژه افراد آسیب پذیر از ماموریت های مهم سازمان بهزیستی است .

گفتنی است خدمات درمانی و پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات مشاوره ای – آموزشی و حمایتی توسط بهزیستی به افراد مبتلا به بیماری HTV ایدز ارائه می شود .

       

کد خبر 20191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد