دیدار مدیرکل و معاونین بهزیستی استان با فرماندهی سپاه نینوا گلستان

سه شنبه مورخ۲۴تیرماه۱۳۹۹،مصرف با چهارمین روز از هفته بهزیستی، دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان باتفاق معاونین این اداره کل،بمنظور تقدیر از اهتمام و تشریک مساعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلستان در جریان سیل گلستان و حمایت از جامع هدف سازمان بهزیستی و مدیریت بحران کرونا، با سردار ملک شاهکویی فرماندهی محترم سپاه نینوا گلستان دیدار و گفتگو کردند.

در این مراسم،دکتر غفاری با یادآوری حضور مستمر و خستگی ناپذیر نیروهای سپاه پاسداران گلستان در امدادرسانی به سیل زدگان و تامین اقلام مورد نیاز ایشان پس از مهار سیلاب گفت: مشارکت سپاه در ساخت مسکن افراد خسارت دیده در سیل گلستان و همچنین مدیریت بحران کرونا قابل ستایش است.
وی افزود: سپاه پاسداران یکی از برکات و ذخائر ارزشمند انقلاب اسلامی در برابر توطئه های بیگانگان بوده و همواره در تمامی شرایط دشوار،در کنار مردم قرار داشته است.
همچنین سردار ملک شاهکویی فرماندهی محترم سپاه نینوا گلستان طی سخنانی با تبریک هفته بهزیستی و ابراز خوشوقتی در خصوص دیدار با مدیران بهزیستی گلستان،از زحمات ارزشمند این دستگاه در راستای ارتقاء سلامت نظام اجتماعی و کمک به محرومین و نیازمندان تجلیل و تقدیر کرد.

کد خبر 20056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد