46 متقاضی بالاترین نمرات مراکز مثبت زندگی را کسب کردند

رئیس اداره فناوری و اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری از ثبت نام 304 متقاضی در سامانه سنترز جهت تاسیس مراکز مثبت زندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیما معصومیان رئیس اداره فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان  پیرامون راه اندازی مراکز مثبت زندگی گفت:  304 متقاضی در سامانه سنترز جهت تاسیس مراکز مثبت زندگی ثبت نام کردند که از این تعداد 183 نفر از متقاضیان با کسب حد نصاب نمره ارزیابی مستندات جهت انجام مصاحبه حضوری دعوت و  175 نفر در مصاحبه حضوری شرکت نمودند که 46 نفر بالاترین نمرات را کسب کردند.

وی افزود: مصاحبه حضوری با حضور 24 نفر مصاحبه کننده از کلیه حوزه های تخصصی، رئیس شهرستان، متخصصان سلامت روان و در شرایطی برابر برای کلیه افراد مشمول  انجام شد.  

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان گفت: مجموع نمرات و مستندات بارگذاری شده و مصاحبه حضوری به عنوان معیار انتخاب متقاضیان بوده و با توجه به مساوی بودن مجموع نمرات برخی از متقاضیان جهت جلوگیری از تضییح حقوق آنها مصاحبه حضوری مجدد برای آنها در نظر گرفته شد که با حضور معاونین انجام شد.

سیما معصومیان خاطر نشان کرد: نمرات نهایی متقاضیان    شانزدهم تیرماه در سامانه سنترز ثبت  شد و با توجه به اینکه در این مرحله فرایند استعلامات حراست و گزینش توسط واحدهای مربوطه انجام خواهد شد بنابراین نمره ثبت شده به منزله تاییدیه نهایی نخواهد بود.

معصومیان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت اطلاعات بارگذاری شده با نتایج استعلامات گزینش و حراست مطابق ضوابط و مقررات جاری با این افراد برخورد خواهد شد و به منزله عدم تایید می باشد.

کد خبر 19405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد