بازدید از خانه‌های کودک و نوجوان شهرستان شاهین شهر و میمه

شاهین شهر و میمه| به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و ایام مبارک دهه کرامت،کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه تنی چند از کارشناسان ستادی و شهرستانی از خانه های کودک و نوجوان شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید به عمل آوردند.

کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان نیز ضمن اشاره به شرایط و محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از ویرس کووید19 و بیماری کرونا، بر رعایت اصول و موراد بهداشتی در محیط زندگی و اجتماعی توسط فرزندان تاکید و خاطر نشان کرد: هر یک از ما وظیفه داریم برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه تمامی موارد بهداشتی را رعایت و آنها را جدی بگیریم.

عبدالرضا اسماعیلی با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شرایط کنونی که منجر به حذف برخی از فعالیت‌ها شده است، افزود: متاسفانه در خصوص پر نمودن اوقات فراغت فرزندان در فصل تابستان دچار محدودیت می‌باشیم .

وی، از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل و مدیریت دو خانه کودک و نوجوان شهرستان قدردانی نمود و گفت: امکاناتی که در حال حاضر در اختیار فرزندان خانه قرار گرفته است می‌بایست به بهترین نحو در جهت رشد و شکوفایی آنها استفاده شود.

امین عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دخترگفت: سبک زندگی حضرت معصومه (س) می‌بایست الگویی برای دختران امروز و مادران فردای جامعه ما باشد.

وی همچنین افزود: پرورش استعدادهای فردی در تمامی عرصه‌های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری از مهمترین مسئولیت‌های خانه‌های کودک و نوجوان می‌باشد .

در این مراسم به مناسبت روز دختر از فرزندان و پرسنل دو مرکز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل و در پایان از دو مکان جدید در حال احداث برای فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان شهر گز و شاهین شهر بازدیدی میدانی به عمل آمد.

کد خبر 19195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد