تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر وحید قبادی دانا از دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان با اهدای لوحی در جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی تقدیر کرد. 

متن لوح تقدیر بدین شرح است: 

جناب اقای سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر استان

 با استناد به بیانات گهر بار مقام عظمای ولایت در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا. جلسه مورخ ۹۸/۰۲/۲۱ به ریاست رئیس جمهور محترم و با حضور استانداران محترم سراسر کشور و اشاره معظم له به ابعاد فلسفی و اجتماعی بیماری کرونا و تفاوت های قابل ملاحظه نگاه مادی نگر حاکم بر جوامع غربی در مقایسه با خدمت درخشان ارئه شده به سالمندان ، افراد دارای معلولیت و نیازمندان در کشورمان بدینوسیله از تلاشها و زحمات ارزنده جنابعالی بعنوان " رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر استان"،اعضای محترم کمیته مذکور ، معاونین، روسا، کارشناسان و همکاران محترم ستاد بهزیستی استان و شهرستانهای که با اهتمام بی وقفه ، حضور مستمر و موثر در عرصه های مختلف پیشگیری ،کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ و تامین سلامت و امنیت روانی اجتماعی خدمت گیرندگان در مراکز و خانواده های تحت پوشش ، سازمان را در عبور از بحران ایجاد شده یاری نموده اید قدردانی و تشکر می نمایم. 

سلامتی و نشاط و توفیق روزافزونتان را ازدرگاه ایزد منان خواهانم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 18297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد