دیدارنماینده مردم مشهد درمجلس خبرگان رهبری با اعضای شورای معاونین بهزیستی خراسان رضوی

آیت الله حسینی خراسانی فجرآبادی نماینده مردم مشهد درمجلس خبرگان رهبری با اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، آیت الله حسینی خراسانی فجرآبادی نماینده مردم مشهد درمجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی خراسان رضوی سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز نیمه خرداد سرآغاز نهضت پرشکوه و شهیدان پیشگام این نهضت در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامی داشت و اظهار داشت: پدیده کرونا همه را تحت تاثیر قرار داد منتهی مجموعه هایی مانند بهزیستی در تیر رس این ویروس بوده است.

وی افزود: خانواده بهزیستی یکی از خانواده های فوق العاده مورد توجه خداوند است و ما به برکت وجود اعضای خانواده سازمان بهزیستی مورد ترحم و تفضل خداوند قرار گرفته ایم دنیای غرب اعم از اروپا و امریکا مدعی خداوندگاری در جهان هستند و امروز عاجز مانده اند اما ایران با وجود تحریم ها و خصومت ها و شرایط خاصی که داشت یکی از موفق ترین ملت ها در مهار این بیماری فراگیر بین المللی بوده است.

نماینده مردم مشهد درمجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:این ویروس یکی از خصوصیاتش این بود که ضعیف کش بود و ضعیف ترین افراد جامعه سالمندان،معلولان و افراد بی بضاعت و بی سرپرست را زودتراز پای در می آورد. اما مجموعه بهزیستی در خط مقدم امکانات را برای حفاظت از این گروه بسیج کرد در حالی که در بسیاری از کشورهای غربی به دنبال حذف این گروه به بهانه ویروس کرونا بودند.

آیت الله حسینی خراسانی فجرآبادی با بیان این مطلب که در روایات آمده به برکت حضور این سه گروه، سالمندان از کار افتاده، کودکان ناتوان و جانداران و از صدقه سر این افراد خداوند رحمتش را بر ما نازل می کند افزود: خانواده بهزیستی ازعزیزترین مخلوقات خدا هستند و ما به برکت این افراد روزی می خوریم این موشک های دور برد و امکانات و تجهیزات نیست که ۴۱ سال ما را در برابر خصومت های عاری از منطق غرب و امریکا بیمه کرده بلکه دعای خیربه همین کودکان و معلولین در بهزیستی توانسته توفیق پیدا کنیم ما نیستیم که به این افراد خدمات می دهیم بلکه به برکت این افراد خدا به ما عنایت می کند.

نماینده مردم مشهد درمجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: اگرقراراست نظام بقا پیدا کند و همچنان قدرتمندانه پیش به سوی اهداف خود برود ما باید بیشتر به این مجموعه ها احترام بگذاریم وشاکر باشیم که خدمتگذارمردم هستیم. قدر موقعیت و جایگاه خود را بدانید شما اساس و پایه تمام کارها هستید و باید شاکر خداوند باشید که توفیق پیدا کردید به قشری که محبوب خداوند است خدمت می کنید.

وی افزود: بهزیستی مانند دیگر مجموعه ها خدمات زیادی در بحران کرونا ارائه داد و فرصتی بود برای حس نوع دوستی و همدلی از طرفی ماه رمضان امسال نیز برکات بسیار زیادی داشت و همه جا سخن از کمک مواسات وسبدهای معیشتی بود. خداروشکر تجربه بزرگی رقم خورد و در کنار صدماتی که دیدیم اما برکات زیادی هم داشت.

کد خبر 18137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد