پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروزسوم خرداد وفتح خرمشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر طی پیامی سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را به ملت شهیدپرور ایران خصوصا خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را به ملت شهیدپرور ایران خصوصا خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«سوم خردادماه یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خالص و پاکی است که حاضر نشدند وجبی از دامان خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند، آنان که حسین وار درراه آزادی و آزادگی از وجود گذشتند.

دریادلانی که با شجاعت، شهامت، ازخودگذشتگی و ایستادگی، با توکل به خدا، بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها را غیورانه فتح نمودند و درراه دفاع از شرف و ارزش‌های این مرزوبوم، باصلابت و استوار ایستادند و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می‌کند که بی‌منت و بی‌ادعا، باروحیه جهادی و شهادت‌طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گران‌قدر، این مناسبت سترگ، خاطره‌انگیز و غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه‌های این حماسه بزرگ و حفظ آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز از پروردگار متعال خواستارم.»

دکتر علیرضا حاجیونی 

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر 

کد خبر 17825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد