خیرین طارم به  پویش  همدلی مومنانه پیوستند

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم از ادامه موج همدلی در پویش مومنانه در این شهرستان خبر داد و افزود: بهزیستی با فراهم آوردن زمینه‌های کمک الکترونیکی شامل شماره حساب‌های مجازی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و موسسات و مراکز تحت نظارت خود، آماده جذبکمک‌های مردمی و بسته‌های مواد غذایی است .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طارم محمود عزیزی اظهار کرد :  به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پیوستن خیرین به همبستگی اجتماعی و کمک های مومنانه این پویش از اول ماه ضیافت الهی در این شهرستان آغاز گردیده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد .

وی با بیان این‌که طی ماه مبارک رمضان سال تاکنون10 میلیون ریال کمک نقدی برای کمک به جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری شد، افزود: این مبلغ تنها بخشی از کمک‌های خیرانه مردم طارم بوده و 150 بسته غذایی شامل ارزاق اساسی نیز با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیون و 500 هزار ریال بین جامعه هدف توزیع شده است .

عزیزی با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از 1 هزار  مددجو تحت پوشش دارد ، افزود : 550 نفر از مددجویان در حوزه توانبخشی و216 مددجو در  حوزه اجتماعی مستمری بگیر بوده و دیگر مددجویان نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره مند می باشند .

وی با بیان این که شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندن برای حفظ سلامتی بعضاً باعث بروز برخی مشکلات فردی و خانوادگی می‌شود، تاکید کرد: مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان طارم با هدف مداخله در موارد بروز بحران‌های فردی و خانوادگی راه‌اندازی شده و با توجه به حساسیت شرایط کنونی بیش از پیش در جهت خدمت‌رسانی به اقشار آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب فعالیت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم تاکید کرد : خیران میتوانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی  5029081015544907مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان طارم با شماره  یا شماره حساب   210491434525011 به نیازمندان شهرستان اعطا کنند .

کد خبر 17592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد