فراخوان ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان تأسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) در کرمانشاه

ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، سازمان بهزیستی به عنوان یکی  از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه است.

در گام دوم انقلاب و با گذشت بیش از ۴۰ سال از تشکیل سازمان بهزیستی کشور و گسترش مأوریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی، به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم کند و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

به همین منظور به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره۹۰۰/۹۸/۱۲۹۳۰۶ صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری (به مدت ۱۵ روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تاسیس این مراکز ثبت کنند.

کد خبر 17351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد