پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت ۹ اردیبهشت ،۲۹ آوریل روز جهانی روانشناس و مشاوره را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اهمیت نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی با وجود آسیبهای نوظهور اجتماعی و تنشهای محیطی دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست.

نقش روانشناسان در کاهش اضطراب، استرس و فشار روانی در دنیای مدرن امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و این متخصصان می توانند با شیوه های اصولی و علمی آرامش را جایگزین هیجانات عصبی و تنشی کنند.

در شرایط حاضر با شیوع ویروس کرونا این ترس ناشی از ابتلا به این بیماری، استرسی به جامعه وارد کرده که می‌تواند سیکل معیوب را در مقابله با این ویروس ایجاد کند که روانشناسان با ارائه راهکارهای علمی و اصولی نقش اساسی در کاهش این اضطراب و نگرانی در جامعه ایفا می کنند.

بهزیستی نیز بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی در کشور به مدد مشاوران و روانشاسان متخصص از طریق ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری، گسترش اورژانس های اجتماعی و دهها فعالیت دیگر در ارتقا سلامت روان و سلامت اجتماعی تلاش می کند.

۹ اردیبهشت، نیز به نام منجیانی نامگذاری شده که به دنبال تزکیه، ترمیم و بازآفرینی روانی و التیام آلام رنج دیدگان روح و روان هستند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات روانشناسان و مشاوران به ویژه همکاران دلسوز بهزیستی آذربایجان غربی، این روز را به همه جامعه روانشناسی و مشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون برای آنها مسئلت دارم.

دکتر سعید فریور 
مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی

کد خبر 16677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد