تاکستان | اهدای ۳۵۰ پک اقلام بهداشتی به موسسه معلولان در تاکستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تاکستان از اهدای ۳۵۰ پک اقلام بهداشتی و ضدعفونی به موسسه معلولین ندای امید شهرستان تاکستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تاکستان ، عزیز رحمانی با اعلام این خبر گفت: نیروهای جهادی موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع) شهرستان تاکستان ،به منظور مقابله و پیشگیری از انتقال کرونا ویروس در میان معلولان ، نزدیک به ۳۵۰ عدد پک اقلام بهداشتی از قبیل ؛ ماسک ، مایع ضد عفونی و بروشور اطلاع رسانی و آگاهی افزایی را به مرکز توان آفرینی معلولان امید شهر تاکستان جهت پخش و توزیع بین معلولان تحت پوشش این مرکز تحویل دادند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تاکستان افزود: از پرسنل این مرکز نیز انجام تست های تب سنجی و کنترل علائم بیماری احتمالی  توسط نیروهای جهادی این موسسه خیریه تحت عنوان "پویش نفس" انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: عوامل جهادی موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع)تاکستان، در ادامه پخش و توزیع اقلام بهداشتی این بار نیز با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی،آگاه‌سازی،پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بین جامعه هدف در یکی از محلات حاشیه ای و کم‌برخوردار شهر تاکستان حضور یافته و اقدام به پخش و توزیع نزدیک به ۱۵۰ عدد پک ،مواد بهداشتی واقلام ضدعفونی،شامل:ماسک،مایع ضدعفونی به همراه بروشور اطلاع رسانی از نحوه شیوع ویروس کرونا کردند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای حفظ مسائل بهداشتی و ایمنی بیشتر مردم نقاط حاشیه نشین جنوب شهر تاکستان ، بیش از ۱۰۰ مورد تست غربالگری و تب سنجی ،توسط نیروهای داوطلب و جهادی این موسسه خیریه انجام گردید و در این زمینه رعایت موارد ونکات بهداشتی درخصوص جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا نیز آموزش داده شد.              

این مسئول عنوان کرد:  موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع) شهر تاکستان، در این برهه حساس به صورت شبانه‌روزی و جهادی کماکان تا زمان ریشه کن کردن این ویروس منحوس در کنار کادر درمانی و پزشکی پای کار بوده و به فعالیت خیرخواهانه خود ادامه می دهند.

کد خبر 15737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد