پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد شعبانبه و میلاد با سعادت ابا عبدالله الحسین(ع)( روز پاسدار ) و حضرت ابوالفضل العباس( ع)( روز جانباز )و امام سجاد( ع) را تبریک گفت.

متن پیام دکتر سعید فریور به این شرح  است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه­ای درخشان و پرافتخار در عرصه­های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می­کند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا وسید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرومرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد(ع)هستند، که سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتندو پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری­ها و فداکاری­های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی­ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و متدین استان آذربایجان غربی و بویژه خانواده معظم شهدا وکارکنان بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

دکتر سعید فریور 
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 15300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد