جوابیه بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص حضور پرسنل در ادارات در ایام کرونا

 در پی انتشار خبری در برخی از کانالهای فضای مجازی مبنی بر اجرایی نشدن بخشنامه استانداری کرمانشاه در خصوص حضور حداقلی پرسنل و عدم حضور بانوان کارمند در بهزیستی استان ،روابط عمومی این اداره کل به منظور تنویر افکار عمومی جوابیه ای را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، در پی انتشار خبری در برخی از کانالهای فضای مجازی مبنی بر اجرایی نشدن بخشنامه استانداری کرمانشاه در خصوص حضور حداقلی پرسنل و عدم حضور بانوان کارمند در بهزیستی استان ،روابط عمومی این اداره کل به منظور تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل را اعلام میدارد:

با توجه به اینکه سازمان بهزیستی یک نهاد حمایتی و خدمتگزار بوده و بر اساس وظایف ذاتی آن که خدمت رسانی به مددجویان گرامی میباشد، لذا در این شرایط حساس  و بحرانی ، لزوم ارائه خدمات به جامعه هدف، بیش از مواقع دیگر ضروری بنظر میرسد. 

لازم به ذکر است که بیشترین درصد کارکنان بهزیستی استان را بانوان تشکیل میدهند و باتوجه به حجم انبوهی از کارهای اداری و مالی در روزهای پر مشغله پایان سال، لزوم حضور پرسنل در این روزها جهت پیگیری امور ضرورتی انکار ناپذیر میباشد.

همانگونه که از بخشنامه مذکور استنباط میگردد ،تشخیص حضور کارکنان به تعداد حداقل و عدم حضور بانوان کارمند به عهده بالاترین مقام اداره واگذار گردیده است.با اینحال با مساعدت مدیرکل محترم سازمان برنامه ریزی جهت حضور کارکنان( بویژه بانوان) در محل کار به صورت شیفتی ،تا پایان سال صورت پذیرفته و ابلاغ گردیده است.

در پایان خاطرنشان میگردد بهزیستی استان کرمانشاه همواره بخشنامه ها ،دستورالعملها و ضوابط اداری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و در عین حال توجه ویژه ای به فراهم نمودن رفاه پرسنل نیز داشته است.


روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه 
 

کد خبر 14761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد