تعطیلی کمپ ترک اعتیاد به منظور پیشگیری از کرونا

با شیوع ویروس ‌کرونا و به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس، تنها مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان سلسله تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری با اعلام این خبر افزود: با شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس و بعلت اعلام وضیعت قرمز از سوی شبکه بهداشت شهرستان سلسله تنها مرکز اقامتی میان مدت دارای مجوز از بهزیستی این شهرستان تعطیل و مقیمان تحویل خانواده ها شدند.

کرم یاری افزود: همچنین به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، ضدعفونی معابر و مکانهای عمومی  توسط تیم های اجتماع صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: به همت موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا شهرستان بروجرد تعداد ۱۵۰۰ بسته  بهداشتی شامل «ماسک و دستکش یکبار مصرف» در بین سالمندان و عموم شهروندان بروجردی توزیع شد.

یاری افزود: در همین راستا در شهرستان خرم آباد نیز تعداد ۱۴۰۰ پک بهداشتی شامل ماسک، صابون و پد الکلی رایگان در محله های اسدابادی و کرگانه توسط یکی از موسسات تحت نظارت بهزیستی توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان اضافه کرد: از دیگر اقدامات پیشگیرانه در مورد ویروس کرونا، ارسال دستورالعمل ها و بروشورهای ارسالی از سازمان بهزیستی کشور به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی بیشتر،  ضدعفونی مداوم ادارات و واحدهای تابعه بهزیستی لرستان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

کد خبر 14628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد