شماره فراخوان: ۲۰۹۸۰۰۳۲۴۷۰۰۰۰۰۷
شرایط شرکت در مناقصه :
۱-مهلت دریافت اسناد : از تاریخ انتشار آگهی (یک شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۱ لغایت مورخ شنبه ۹۸/۱۲/۱۷
۲- محل اخذ اسناد : کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد .
۳-مهلت قبول پیشنهادات : از تاریخ شنبه ۹۸/۱۲/۱۷ لغایت ساعت ۱۰ شنبه ۹۸/۱۲/۲۸
۴-زمان بازگشایی پاکت ها : روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۸ ساعت ۱۲
۵- بهزیستی در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد
۶- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد
۷-هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین
نظر شما