نشست کارگروه پیشگیری از بیماری های واگیر حوزه معاونت توانبخشی با مدیران مراکز

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان:نخستین جلسه کارگروه پیشگیری از بیماری های واگیردار حوزه معاونت توانبخشی بهزیستی استان صبح امروز سه شنبه ۶اسفندماه باحضور دکتردهقان_معاون توانبخشی بهزیستی استان و مدیران مراکز شبانه روزی و روزانه توانبخشی در این معاونت برگزار شد.

در این جلسه که بمنظور پیگیری مفاد تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور با مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون و کارشناسان حوزه امور توانبخشی و نمایدگان مراکز روزانه و شبانه روزی این حوزه برگزار گردید، مسائل و دغدغه های مراکز شبانه روزی و روزانه حوزه توانبخشی در خصوص روشهای  مراقبت و پیشگیری از بیماری های واگیر ، منجمله کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
در ابتدای جلسه آقای دکتر دهقان با حایز اهمیت دانستن موضوع اعلام نمودند بحث حفظ سلامت مقیمان مراکز تجمعی برای این معاونت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمام توان خود را در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری های واگیر در مراکز و یا مبتلا شدن مقیمان مراکز بکار ببندیم. سپس بندهای تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص نحوه اجرای هریک و وظایف طرفین تفاهم نامه بحث و تبادل نظر گردید. 
سپس نمایندگان هریک از مراکز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداخته و موارد مورد اجماع طرفین مصوب گردید. 

کد خبر 14183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد