رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در مراکز  بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است

رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در مراکز تحت نظارت، از نکات جدی و الزامی در سطح پیشگیری از کرونا ویروس است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی استان با اشاره به اینکه استفاده از ماسک به تنهایی نمی‌تواند برای جلوگیری از انتشار سریع ویروس عمل کند، افزود:  باید در کنار سایر توصیه‌ها  بهداشت فردی و اجتماعی کاملا رعایت شده و از دست دادن و روبوسی کردن خودداری و دست ها مرتب با آب و صابون شسته شود.

محمدی افزود:  بخشی از جامعه هدف بهزیستی سالمندان و افراد معلول هستند که با توجه به پایین بودن سیستم ایمنی، کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر بهزیستی به سرعت بخشنامه‌های لازم را به مراکز تحت نظر ابلاغ و جهت تأمین مایع ضد عفونی کننده و ماسک تاکید کرد.

وی از برگزاری دوره آموزش توجیهی ویژه مدیران کمپ خبر داد و گفت: ارائه بسته‌های آموزشی به مربیان و کارکنان مراکز بهزیستی نیز در حال پیگیری است.

محمدی با اشاره به اینکه محور فعالیت در این زمینه پیشگیری است، به محدودیت ملاقات حضوری خانواده ها و دقت در پذیرش و ترخیص خدمت گیرندگان اشاره کرد و افزود:  کلیه بازدیدها، مراسمات، همایش ها و دوره های آموزشی تا اطلاع ثانوی لغو  و فعالیت مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی تا آخر هفته تعطیل می باشد.

کد خبر 14115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد