۳۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کردستان واگذار شد

همزمان با اجرای آیین واگذاری یک هزار و ۶۷۳ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور ۳۵ واحد مسکونی نیز به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کردستان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی همزمان با واگذاری یک هزار و ۶۷۳ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس به خانوارهای دارای ۲ معلول و مددجویان بهزیستی واگذار شد.
فرهاد عزیزی تاکید کرد: ۲۳ واحد از این تعداد برای خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا و ۱۲ واحد نیز برای سایر مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان احداث شده و به مناسبت دهه مبارک فجر امروز به آنان تحویل شد.
وی یادآور شد: برای احداث این واحدها ۹ میلیارد ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یال نیز تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.
معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان با بیان اینکه ۱۸ واحد از این تعداد شهری و ۱۷ واحد روستایی بوده است، گفت: علاوه بر این تعداد، هم اکنون احداث ۷۸۷ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان بهزیستی استان در دستور کار است
۱۳۰ هزار و ۹۰۱ نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت این استان است.

کد خبر 13647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد