آغاز بکار اولین جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی فراگیر در هرمزگان

اولین جشنواره ورزش و بازی های بومی محلی فراگیر در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه با حضور کارشناس دفتر توانمند توانمندسازی معلولین بهزیستی کشور ، آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، اولین جشنواره ورزش و بازی های بومی محلی فراگیر در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) معلولین استان هرمزگان با هدف افزایش اعتماد به نفس، انگیزه سازی و افزایش حضور اجتماعی معلولین و در نتیجه ارتقای سطح توانمندی معلولین روستایی در شهرستان میناب این استان آغاز بکار کرد.
در اولین روز از این جشنواره که با حضور مرزانی کارشناس دفتر توانمند توانمندسازی معلولین بهزیستی کشور ، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان ، نرگس شازهی رییس بهزیستی شهرستان میناب و  115 نفر از توانخواهان دارای پرونده در برنامه CBR در شهرستان میناب برگزار شد ، ورزشکاران دررشته های ورزشی شطرنج ، دارت ، فوتبال دستی ، دوومیدانی ، ویلچررانی ، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز در مجتمع توانبخشی آزادگان شهرستان میناب به رقابت پرداخته و نفرات اول تا سوم در هر رشته مشخص گردیدند.
دومین روز از برگزاری این جشنواره نیز فردا هفدهم بهمن ماه در بندرعباس با حضور 115 توانخواه ورزشکار برگزار خواهد شد.
اختتامیه این جشنواره نیز بیست و یکم بهمن ماه با حضور مسئولان بهزیستی کشور و استان به میزبانی شهرستان میناب برگزار خواهد شد.
در مراسم اختتامیه از مقام های اول تا سوم رشته های ورزشی مختلف و همچنین ورزشکارانی که علیرغم معلولیت شدید با همت بلند مسابقات را به پایان رساندند با اهدای هدیه تجلیل خواهد شد.

کد خبر 13413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد