معاون پیشگیری بهزیستی شهرستان قدس از افتتاح مرکز اقامتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، به همت معاونت پیشگیری این اداره مرکز اقامتی درمان افراد با اختلال مصرف مواد افتتاح شد و همچنین سرپناه شبانه معتادین نیز در ایام مبارک فجر افتتاح می شود.

دکتر مقدم عنوان کرد: مرکز رهایی رضوی با ظرفیت ۴۰ نفر توسط  جمال رضوی کارشنای ارشد پیشگیری از اعتیاد و با محوریت آموزش و مشاوره برای معتادین و خانواده های آنان افتتاح شد.

وی همچنین تصریح کرد: سرپناه شبانه معتادین نیز ت به نام موسسه سیمای سبز رهایی و در محل گرمخانه دارای جانمای کانکس جهت کاهش آسیب و ارائه خدمات کاهش آسیب به معتادین متجاهر و آموزش های مربوط به پیشگیری از ایدز و هپاتیت نیز در شرف  افتتاح است.

 گزارش حاکیست: جلسه اقدامات پیشگیرانه درخصوص کاهش جرم در بهزیستی شهرستان قدس با حضور ناصر نیک افشار رئیس اداره  و همکاران و تدریس سروان دهش در سالن جلسات نیز برگزار شد.

در این جلسه آموزش درباره موارد پیشگیرانه در استفاده مناسب از فضای مجازی به ویژه چگونگی استفاده کودکان از فضای مجازی و  همچنین دقت در ارائه کارت های عابر بانک و ندادن اطلاعات شخصی و بانکی  داده شد.

گفتنیست: سروان دهش درخصوص امنیت منزل مسکونی و پیامک های سودجویانه توسط افراد مشکوک که قصد سوء استفاده را دارند نیز هشدارهای لازم را ارائه  داد.

کد خبر 13356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد