برگزاری پنجمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان هرمزگان

پنجمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان هرمزگان با حضور مدیر کل دستگاه و کلیه اعضاء در محل دفتر مدیریت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ غلامحسین رنجبر ضمن تشکر از کلیه حوزه ها به جهت زحمات آنان در تحقق اهداف برنامه های سال جاری ، بر ضرورت پیگیری شاخص های عمومی و اختصاصی و جمع بندی مستندات هر شاخص  تاکید نمود.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان با توجه به مشکلات و چالشهای سال گذشته ، مکاتبه و تعامل با حوزه های تخصصی سازمان بهزیستی کشور را دارای اهمیت دانسته و پیشنهاد نمود به منظور کسب حداکثری امتیازات در جشنواره شهید رجایی ، نسبت به تشکیل جلسه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدام شایسته صورت پذیرد.

در ادامه گزارشی از وضعیت عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال گذشته ارائه و به منظور شناخت میزان تحقق اهداف دستگاه ، عملکرد 10 ماهه حوزه ها توسط دفتر مدیریت عملکرد تشریح گردید .

همچنین کلیه اعضاء برنامه های پیش بینی شده خود را در جهت تحقق اهداف شاخص های مربوطه بیان کرده و در خصوص فرایند گردآوری مستندات و برنامه های آتی  بحث و تبادل نظر گردید.

گفتنی است پنجمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان هرمزگان با دستور کار بررسی چالش ها و مشکلات و موارد مطروحه با موضوع امتیازات سال گذشته در برنامه ریزی جهت رفع نواقص ، ارائه گزارش عملکرد و اقدامات 9 ماهه شاخص های اختصاصی و عمومی حوزه ها به همراه مستندات و ارائه گزارش اقدامات و پیگیری با حوزه های ستادی کشور جهت رفع مشکل و اقدامات موجود در خصوص شاخص های اختصاصی برگزار گردید.

کد خبر 13196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد