اعلام برنامه های بهزیستی اردبیل در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیر کل بهزیستی اردبیل گفت : همزمان با دهه مبارک فجر 76 مراکز ، مسکن ، مهد های شهری و روستایی و موسسه در مناطق مختلف این استان افتتاح می شود.

مدیر کل بهزیستی اردبیل برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

دکتر بهزاد ستاری در این خصوص توضیح داد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع 76 عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برگزار که مهمترین آنها افتتاح 48 واحد مسکونی در مناطق مختلف این استان است.

دکتر ستاری ادامه داد: این تعداد واحد مسکونی در شهرستانها و مناطق مختلف استان احداث که در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به مددجویان و افراد  دارای معلولیت تحت پوشش واگذار می شود.

وی اظهار کرد: از این تعداد 30 واحد مسکونی در شهرستان پارس آباد، یک واحد در عنبران ، 5 واحد در کوثر ، یک واحد در بیله سوار ، 6 واحد دراصلاندوز ، یک واحد در اردبیل ، 2 واحد در مشکین شهر ، و 3 واحد در موران افتتاح خواهد شد.

ستاری رایگان شدن خدمات مراکزجامع توانبخشی را از دیگر برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد و گفت: خدمات این مرکز شامل فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتار درمانی و غیره در طول دهه فجر برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

مدیر کل بهزیستی اردبیل بیان کرد: همزمان با نخستین روز از دهه فجر امسال زنگ انقلاب همزمان در تمامی مهدهای کودک استان نواخته و ویژه برنامه های جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افتتاح دهها طرح اشتغالزایی مددجویان در مناطق شهری و روستایی، موسسه خیریه کارآفرینی و اشتغال ، کارگاه آموزشی و اشتغالزایی ، مهدهای کودک شهری و روستایی ، مرکز سلامت روان محلی ، تعاونی گروه همیار زنان سرپرست خانوار ،  ساختمان مرکز نگهداری از بیماران روانی ، پایگاه سلامت اجتماعی ، کارگاه مکانیکی ، مرکز توانبخشی روزانه معلولین ذهنی آرتاویل ،  خانه حمایتی سالمندان ، کارگاه تولیدی حمایتی آفرینش – بالای 14 سال ،  بازدید از مددجویان و همچنین مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه های این سازمان در دهه فجر امسال برشمرد.

کد خبر 13163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد