جلسه معارفه سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان البرز برگزار گردید

جلسه معارفه عبدالله فلاح نژاد به عنوان سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، جلسه معارفه عبدالله فلاح نژاد به عنوان سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان البرز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کلیه کارکنان معاونت توانبخشی در دفتر مدیرکل برگزار گردید دکتر اسدالله حیدری  ضمن تقدیر از خانم شیوا اکبری معاون پیشین توانبخشی گفت : ایشان در دوران تصدی معاونت توانبخشی استان انصافا انسان با صداقت ، پر تلاش و کارآمدی بودند که بابت زحماتی که متحمل شدند از ایشان تشکر می کنم.

وی گفت حوزه توانبخشی یکی از مهمترین حوزه ها در بهزیستی است که میطلبید با حساسیت و دقت زیاد فردی را بعنوان معاون این حوزه انتخاب کنیم که هم به لحاظ کارایی ، کارآمدی لازم را داشته باشد و هم از آنجایی که برای نظر همکاران  احترام زیادی قائل هستم شخصی را انتخاب کنیم که مورد پذیرش همکاران باشد به همین دلیل آقای فلاح نژاد گزینه مد نظر ما بود.

دکتر حیدری خاطرنشان کرد : اگر سازمانی کار سیستمی را فراموش کند مطمئنا اهدافش محقق نخواهد شد پس بنابراین درخواست دارم که معاونین محترم و همه حوزه ها به ایشان کمک کنند تا انشاءالله در مسئولیتشان موفق باشند.

وی در خصوص بهره وری حداکثری از نیروی  انسانی گفت : نیاز است در حوزه توانبخشی که نیروهای کار آمد ، متخصص و توانمندی داریم با ایجاد امنیت روانی و بهداشت روانی محیط کار از این نیرو ها بهترین استفاده را ببریم.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر تلاش در جهت تقویت بخش خصوصی بیان داشت : ما باید موسسات خصوصی را شرکای کاری خود بدانیم و تلاش کنیم که از حداکثر سود بهره مند شوند و کیفیت خدمات خویش را هم افزایش دهند و انتظار داریم با نگاه کارشناسی به حقوق بخش خصوصی  و تکالیفشان توجه داشته باشیم و از ایشان بخواهیم به خوبی به وظایفشان عمل کنند تا به حقشان دست پیدا کنند و حق کسی ضایع نشود.

دکتر حیدری در جهت تلاش برای ایجاد سرمایه اجتماعی گفت : هر سازمانی که اعتماد مردم را نداشته باشد در آستانه ورشکستگی است باید تلاش شود سرمایه اجتماعی را با تنظیم و بهبود روابطمان حفظ کنیم و گسترش دهیم.

وی اذعان داشت : بخش عمده و بزرگترین اقلیت اجتماعی ما را معلولین تشکیل میدهند و این اقلیت بزرگ دارای معلولیت  متاسفانه به دلیل تبعیض ناروا در جامعه از حداقل فرصت های اجتماعی برخوردار هستند ، که باید شما عزیزان در حوزه توانبخشی تمام تلاشتان این باشد که قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت استقرار یابد و اجرای این قانون به نحو کامل و بدون کم و کاست انجام شود.

مدیرکل بهزیستی گفت : علی رغم اینکه سازمان بهزیستی خدمات شایان توجهی انجام میدهد متأسفانه در گذشته آثار خدمات خود را مورد بررسی قرار نمیداد و اثر بخشی خدمات خویش را ارزیابی نمیکرد که در ماههای گذشته تلاش کردیم یک شناسنامه اجتماعی از جامعه هدف خودمان تهیه کنیم و تقریبا این شناسنامه استانی آماده است و فکر میکنم تنها استانی باشیم که به این اطلاعات از جامعه هدف دسترسی داریم که انشاءالله از آن بهره برداری شود و بررسی شود که فعالیت هایمان چقدر اثربخش بوده است.

ایجاد ظرفیت های مراکز  باید جدی گرفته شود زیرا در حوزه نگهداری از معلولین و بیماران اعصاب و روان در استان مشکلاتی وجود دارد و هرچه سریعتر باید برای ترخیص افراد یک تیم تخصصی و حرفه ای و کارآمد تشکیل گردد.

اصلاح فرایند ها نباید فراموش شود و باید ارائه خدمات سازمان مان رامورد  بررسی و بازنگری قرار دهیم و تا جایی که امکان دارد این فرایندها به نفع مردم و در جهت افزایش رضایتمندی جامعه هدف خصوصاً معلولین عزیز و تکریم ارباب رجوع ، کوتاه گردد.

کد خبر 12532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد