تقدیر از رتبه های برتر ورزش همکاران در شانزدهمین دوره جشنواره کارکنان بهزیستی

در روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه ۹۸ مدیرکل بهزیستی استان از قهرمانان ورزشی بهزیستی البرز خانم مهرناز یوسفی و اقای میلاد سلیمان نژاد از همکاران بهزیستی شهرستان کرج و شهرستان نظرآباد که در مسابقات کارمندان بهزیستی سراسر کشور که در بابلسر استان مازندران برگزار شده بود موفق به کسب مدال شده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه ۹۸ مدیرکل بهزیستی استان از قهرمانان ورزشی بهزیستی البرز خانم مهرناز یوسفی و اقای میلاد سلیمان نژاد از همکاران بهزیستی شهرستان کرج و شهرستان نظرآباد که در مسابقات کارمندان بهزیستی سراسر کشور که در بابلسر استان مازندران برگزار شده بود موفق به کسب مدال شده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

در این دوره از مسابقات تیم بانوان البرز با حضور سه ورزشکار در سه رشته ورزشی دو 1500متر ، آمادگی جسمانی و شنا در این دوره از رقابت ها شرکت نمود که در پایان خانم مهرناز یوسفی در رشته شنا موفق به کسب مدال نقره این مسابقات گردید.

در جشنواره آقایان نیز تیم البرز با حضور سه ورزشکار در دو رشته ورزشی دو میدانی ،شطرنج و فوتبال دستی  در این دوره از رقابت ها شرکت نمود که در پایان میلاد سلیمان نژاد در رشته شطرنج  موفق به کسب مدال طلا گردید.

کد خبر 12431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد