انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی استان کرمانشاه با سپاه حضرت نبی اکرم(ص)

تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی و فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای برطرف کردن مشکل حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی با حضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مسئولان سپاه نبی اکرم(ص) منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی و فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای برطرف کردن مشکل حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی امروز 12 دی ماه با حضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مسئولان سپاه نبی اکرم(ص) منعقد شد.

 هدف کلی این تفاهم نامه همکاری طرفیت در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، ارائه خدمات آموزشی، حمایتی، بهداشتی و درمانی در قالب طرح کرامت است.

کمک به ارتقای امر پیشگیری با انجام عملیات گسترده اطلاع رسانی و آگاه سازی، انتقال تجارب سازمان بهزیستی در امر پیشگیری و مداخله اجتماعی و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به مدت یک سال خواهد بود و از جمله تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه استقرار نیروی انسانی مورد نیازدر سطح محلات حاشیه نشین برای تحقق اهداف برنامه های مرتبط با طرح کرامت است.

هماهنگی حضور مربی در تمامی کارگاه ها و همایش های پیشگیرانه، راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در محلات حاشیه نشین و تولید محتوا در امر اقدامات پیشگیرانه و توزیع بروشور و کتاب در این راستا از دیگر تعهدات اداره کل بهزیستی استان در این تفاهم نامه به شمار می رود.

سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز معتهد شده است در برنامه های مشترک همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشد و در برنامه های محلات حاشیه نشین نیز از ظرفیت سمن های مورد تایید بهزیستی استفاده نماید.

کد خبر 12270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد