مراکز کاهش و کنترل طلاق (تصمیم) در استان اردبیل افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مراکز کاهش و کنترل طلاق (تصمیم) و آسیب های اجتماعی در استان اردبیل با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور افتتاح شد.

«بهزاد ستاری»  گفت: مراکز کاهش و کنترل طلاق (تصمیم) و آسیب های اجتماعی در استان اردبیل با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور افتتاح شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: اصلی ترین محور فعالیت این مراکز آموزش های سبک زندگی برای زوجین با هدف کاهش آثار طلاق در جامعه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مرکز حمایت روانی اجتماعی دختران در معرض آسیب اجتماعی (ندای مهر)، خانه امن، سامانه طلاق (تصمیم) و مراکز رفاه کودک و خانواده از دیگر افتتاح های این مراسم بود.

ستاری افزود: این آئین با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و سایر مسئولان اجرایی در سالن جلسه دادگستری اردبیل برگزار شد.

وی یادآور شد: احصا نقش خانواده در کاهش آثار طلاق و آسیب های اجتماعی و آموزش های اجرایی در خصوص سبک زندگی از مهمترین محورهای عملیاتی در کاهش طلاق خواهد بود.

مدیر کل بهزیستی استان تاکید کرد: مداخله به موقع و تخصصی از طریق سامانه طلاق می تواند زمینه غربالگری برای مشاوره های تخصصی را فراهم کنند.

کد خبر 11977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد