دستگیری از نیازمندان سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان برگرفته از تعالیم پیامبراکرم(ص)و ائمه اطهار(ع) می باشد،افزود: اهل بیت ما در شادی و غم ها همواره در کنار مستضعفان جامعه بودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در ویژه برنامه شب یلدا برای کودکان کار و خیابانی تحت پوشش سازمان بهزیستی، اظهار داشت:خداوند را شاکرم که به بنده توفیق داد در این مراسم حضور داشته باشم و همگی بتوانیم در این روزها و شب ها، شادی هایمان را تقسیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه  دستگیری از نیازمندان برگرفته از تعالیم پیامبراکرم(ص)و ائمه اطهار(ع) میباشد،افزود:اهل بیت ما در شادی و غم ها همواره در کنار مستضعفان جامعه بودند. 

فرماندار کرمانشاه با تقدیر از دکتر صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به عنوان انسانی ارزشمند، دلسوز و یاور نیازمندان، گفت: از تلاش‌های اقای سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف و دکتر رضوان مدنی مدیرکل مهربان و جهادگر بهزیستی در برگزاری این برنامه تشکر می کنم.

وی همچنین با یادی از دوران  زندگی پرافتخار دکتر شهیدرجایی،گفت:این شهید بزگوار جزء اقشار ضعیف جامعه بود که توانست با پشتکار به مقام های عالی دست یابد و  جوانان و نوجوانان باید ایشان را بعنوان الگو قرار دهند.

کد خبر 11797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد