پاکدشت | زنگ نمادین در مدرسه استثنایی مرجانی پاکدشت نواخته شد

زنگ نمادین در مدرسه استثنایی مرجانی با حضورمسئولین شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین با حضور حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، محمود برزگر رئیس اداره، سیلسپور مدیر اداره آموزش پرورش، مولایی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری و یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین در مدرسه مرجانی  برگزار شد.
 شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ضمن گرامیداشت هفته معلولین  اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا توانمندی، ظرفیت‌ها و همچنین مسائل و مشکلات افراد معلول و انتظارات برحق آنها در سطح جامعه منعکس شده و ضرورت اصلاح نگرش‌های نامناسب حاکم بر جامعه نسبت به افراد دارای معلویت مورد توجه و نیاز معلولین می بایست در نظر تمامی مسئولین شهرستان قرار گیرد.
محمود برزگر در حاشیه برگزاری این برنامه توجه تمامی مسئولین به حقوق شهروندی معلولین راخاطر نشان کرد و گفت:   مناسب سازی ادارات و معابر می بایست مورد توجه تمامی مسئولین قرار بگیرد در این خصوص نیز این اداره می تواند با ارائه کارشناسی های لازم در خصوص امر مناسب سازی تسهیل گر و یاری رسان ادارات مسئول باشد.
وی گفت: مسئولیت اصلی در امر معلولین بر عهدهبهزیستی است امااین موضوع از اهمیت مسئولیت ، مسئولین سایر دستگاهها و نهادها در راستای ارائه خدمات به معلولین نمی کاهد.
گفتنیست: در خاتمه مسئولین با دانش آموزان مدرسه مرجانی مسابقه فوتبال دستی  و والیبال برگزار کردند.

کد خبر 11292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد