کارآفرین شدن به سرمایه‌های هنگفت نیاز ندارد

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه : کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک، نیازی به سرمایه‌های هنگفت نیست و نیاز به مطالعه، انگیزه و رعایت اصول کارآفرینی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان در جریان بازدید از بهزیستی شهرستان همدان گفت کارآفرینی برای بسیاری از افراد کاری بزرگ جلوه می‌کند که نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد این در حالی است که برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک، نیازی به سرمایه‌های هنگفت نیست و نیاز به مطالعه، انگیزه و رعایت اصول کارآفرینی دارد. فارسی که باتفاق تیم بازرسی استانی متشکل از مسئول بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان و کارشناسان استانی از این شهرستان بازدید می کرد از تعداد معرفی بهبود یافتگان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی و از میزان جذب تسهیلات و  اشتغالزایی صورت گرفته در بهزیستی شهرستان همدان ابراز رضایت کرد.
رئیس بهزیستی شهرستان نیز بر پرهیز از استناد به تماس های تلفنی و بجای آن، مکتوب و مستند کردن اقدامات، عملکردها و انجام امور اداری تاکید کرد.
رضا افشاری در خصوص تسهیل امور نیز گفت که برای جلوگیری از تحمیل هزینه مجدد به متقاضیان وام اشتغال، اخذ فاکتور به بانک موکول شد تا طبق نظر بانک های عامل باشد.

کد خبر 11174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد