بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان شهرستان

سید ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه از منزل چند تن از مددجویان تحت پوشش بهزیستی بازدید و روند مناسب سازی و ساخت منزل مسکونی آنها بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه،
ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.
وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.
ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

کد خبر 106419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد