شهریار | برگزاری جلسه آموزشی ویژه مسئولین وپرسنل بهزیستی با موضوع تعامل فرهنگی

این جلسه با هدف توسعه تعاملات فرهنگی در راستای هم افزایی و پیشبرد اهداف سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار از برگزاری جلسه آموزشی ویژه مسئولین وپرسنل این اداره با محوریت چگونگی تعاملات فرهنگی بین مسئولین با ارگان ها و ادارات ذیربط وجامعه هدف مشترک با تدریس روانشناس حوزه پیشگیری بهزیستی شهریار با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش کارکنان در حوزه‌ ارتباطات و توسعه فرهنگی خبر داد.

 وی فعالیت های فرهنگی را اموری با اهمیت و نتیجه این برنامه ها را در بلند مدت بیان داشت و افزود : با برنامه ریزی و تدوین برنامه های جامع و کامل در امروز ما شاهد به بار نشستن این فعالیت ها در آینده خواهیم بود، پس لازم است بیش از هر زمان دیگری کار فرهنگی به همراه تشریک مساعی و نهایتا ایجاد پیوند فعال و گسترش مناسبات با دانشگاهها، شهرداریها و دیگر ادارات داشته باشیم.

نیک افشار در ادامه خواستارضرورت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و رسانه جهت ارتقای آگاهی جامعه در خصوص اهداف و وظایف بهزیستی شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید که هر معاونت تخصصی، فعالیتهای فرهنگی برنامه ریزی شده آینده حوزه خود را جهت ایجاد فضای امنیت روحی، روانی و جسمی مخاطبان و جامعه هدف را به گونه اثر گذار و نشاط بخش و پیشگیرانه از آسیبها اعلام کند.

کد خبر 106315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد