شاهرود | پرداخت بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

در سال گذشته ۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی شاهرود از تسهیلات اشتغالزایی کم بهره با نرخ چهاردرصد برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار و باثبات برای مددجویان از تاکیدات مقام معظم رهبری است و سازمان بهزیستی تمام طرفیت خود را برای تحقق این مهم بکار گرفته است.

حسن غربا با اشاره به جذب صددرصدی اعتبارات اشتغال در سال گذشته اظهار داشت: ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال چهار درصد به ۸۱ مددجوی واجد شرایط از منابع جزء ۳ و ۴ تبصره ۱۸ پرداخت شد.

وی با تاکید بر این موضوع که دریافت تسهیلات اشتغالزایی منجر به قطع مستمری نمی شود، افزود: مددجویان ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی با ارائه جواز کسب و پروانه های کشاورزی، دامداری و...می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند و کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را بکار گرفته و بیمه نمایند بنا به درخواست خود می توانند به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از انجام اقداماتی نیز در خصوص مشوق های بیمه ای خبر داد و افزود: در سال قبل پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و کمک هزینه ارتقای کارایی به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برای ۱۴۹ نفر صورت گرفته است.

کد خبر 106278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد