انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و نهاد کتابخانه های استان بوشهر

به منظور ارتقاء سطح کتابخوانی در بین جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و تسهیل دسترسی آنان به نیازمندی هایشان در حوزه کتاب و کتابخوانی، در جلسه ای با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی و دکتر حیدر راهب مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر تفاهم نامه ای در دفترمدیریت بهزیستی استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر با بیان آمار تعداد افراد جامعه هدف مستقیم و غیر مستقیم بهزیستی در استان بوشهر، انعقاد این تفاهم نامه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در بین جامعه هدف امری مبارک دانسته و خواستار تحقق مفاد این تفاهم نامه شد.

عزیزنژاد ادامه داد: با ایجاد این تفاهمنامه در موضوعات ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقاء سطح علمی در جهت کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای سطح توانایی های افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان می تواند نقش بسزایی ایجاد شود.

دکترحیدر راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با بیان فعالیتهای تخصصی و فرهنگی اداره کتابخانه ها برای عموم اشاره کرد و به راه اندازی کتابخانه ویژه نابینایان استان در بوشهر پرداخت و در خصوص استخدام یک نفر از جامعه هدف نابینا یا کم بینا جهت پست مسئولیت این کتابخانه اعلام آمادگی کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری در جهت این تفاهمنامه گفت: در طول مدت تفاهم نامه با پیگیری های مجدانه طرفین گام های مثبتی برای جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری فی ما بین، به امضاء مدیران دو دستگاه  رسید.

کد خبر 105885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد