پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن "عید سعید فطر"

آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

 متن پیام شرح ذیل است:

" بسم الله الرحمن الرحیم"

ماه رمضان، ماه مهیمانی خدا، ماه  راز و نیاز با خالق بی همتا، ماه عبادت و بندگی، ماه نزول قرآن و ماه تمامی خوبی ها به پایان رسید و خوشا به سعادت آنان که در این ماه مبارک اندوخته ای از انوار الهی خدا برگرفتند و دنیای اخروی خویش  را آباد کردند. بندگان خالصی که با روزه ‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز، لحظه به لحظه به خدای مهربان نزدیک تر شده و عطر شمیم الهی را از اعمال نیک خود استشمام کردند.

اینک عید سعید فطر عید سرسپردگی و بندگی ، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن از راه رسید، عیدی که از سرچشمه زلال رمضان جاری می شود و خوشا آنان که از این چشمه جوشان معرفت،  طعم رحمت و غفران الهی را چشیدند و ضمیر وجود خود را با عبادت و بندگی خالصانه جلا دادند.

لذا اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، خانواده بزرگ بهزیستی و عموم مسلمانان تبریک عرض نموده و از خداوند منان تندرستی، موفقیت و شادکامی همگان را مسألت می نمایم.

کد خبر 105683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد