پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

محمد مهدی شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در پیام آمده است:

بسمه تعالی

اللهم اهل الکبریاء و العظمه

خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

عید فطر روزی است، که انسان به فطرت پاک خود باز می گردد؛ روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.

عید فطر، عید فطرتهای روشنی  است که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند.

امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده ، تحت هدایت های روشن گرانه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر  این عید بزرگ را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسلمین جهان و ایران به ویژه مردم همدان ، پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین ،کارکنان اداره کل بهزیستی استان همدان و جامعه هدف ی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه پروردگار لایزال سربلندی، شادکامی، آسایش، سلامت و سعادت را درکنار قبولی عبادات شما عزیزان آرزومندم.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

کد خبر 105638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد