🔸خرم آباد [] بازدید شبانه مدیرکل بهزیستی استان از مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ + تصاویر

مدیرکل بهزیستی استان لرستان در بازدید شبانه خود از مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳  و مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ بر روند ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف نظارت کرد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان همایون عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان لرستان بهمراه معاون مشارکت های مردمی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد با حضور شبانه در مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ و نظارت بر روند ارائه خدمت به جامعه هدف از تلاش و مساعی مدیران و کارکنان این مجموعه قدر دانی کرد.


همایون عمودی زاده گفت: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین   شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی  بسیار مهم است.

 عمودی زاده تصریح کرد،  در زندگی امروز با توجه به استرس ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است  موجب بوجود آمدن  چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است. این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

کد خبر 105557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد