رسانه| تدارک ۲۵ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری زکات در بوشهر

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۵ پایگاه در جمع‌آوری زکات فطریه مردم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر علیرضا هوشیار در نشست برنامه‌ریزی برای ایجاد پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تعداد 25 پایگاه جمع‌آوری صندوق‌های ثابت، برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم مؤمن و نیکوکار استان بوشهر توسط نمایندگی‌های دولتی و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در محل برگزاری جایگاه نماز عید سعید فطر با تمهیدات و هماهنگی که صورت گرفته پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص 37 دستگاه پوز هم برای تسهیل در امر دریافت زکات فطره در محل برگزاری نماز عید فطر صورت گرفته که آحاد مردم می‌توانند از این طریق زکات خود را پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر یادآوری کرد: شماره کارت 6367957088659961 و شماره شبای IR940100004173034541840346  و همچنین کد دستوری #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵ *به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به‌صورت نقدی تعیین شده است.

هوشیار خاطرنشان کرد: حسب اعتماد مردم و موازین شرعی بر خود تکلیف می‌دانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زکات فطریه جمع‌آوری شده در پایگاه‌های بهزیستی استان بوشهر، برای خانواده تحت پوشش این مجموعه شامل ایتام، معلولان، فرزندان بی‌سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار و دیگر نیازمندان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: حسب نظر مراجع تقلید، سازمان بهزیستی با توجه به حمایت از اقشار کم بضاعت و کم‌برخوردار جامعه می‌تواند نسبت به جمع‌آوری و پرداخت زکات فطریه اقدام کند.

کد خبر 105554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد