تدارک ۲۵  پایگاه جمع آوری زکات فطریه بهزیستی در سطح استان بوشهر

علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از تدارک ۲۵ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان بوشهرخبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان بوشهر در گفتگویی با واحد خبر روابط عمومی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تعداد ۲۵ پایگاه جمع آوری صندوقهای ثابت، جهت جمع آوری زکات فطریه مردم مومن و نیکوکار استان بوشهر توسط نمایندگی ها ی دولتی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در محل برگزاری جایگاه نماز عید سعید فطر با تمهیدات و هماهنگی هایی که صورت گرفته است پیش بینی شده است.

هوشیار ادامه داد: در این خصوص ۳۷ دستگاه پوز هم جهت هم استانیهای عزیز جهت پرداخت فطریه خود در محل برگزاری نماز عید فطر صورت گرفته که عزیزان می توانند از این طریق پرداختهای خود را انجام دهند.

علیرضا هوشیار یادآورشد شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱ و شماره شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۴۶  وهمچنین کد دستوری #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵* به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان به صورت نقدی در نظر گرفته شده است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی بوشهر؛ خاطر نشان کرد: زکات فطریه جمع آوری شده در پایگاه های بهزیستی استان بوشهر، برای خانواده تحت پوشش این مجموعه شامل ایتام، معلولان، فرزندان بی سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار ... هزینه می شود.

شایان ذکر است؛ حسب نظر مراجع تقلید، سازمان بهزیستی با توجه به حمایت از اقشار کم بضاعت و کم برخوردار جامعه می تواند نسبت به جمع آوری و پرداخت زکات فطریه اقدام به عمل آورد.

کد خبر 105553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد