پیام گرامیداشت سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

« آریا طوفانی » سرپرست بهزیستی گیلان با صدور پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ متن پیام وی به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

" فلسطین پاره تن اسلام است "        امام خمینی(ره)
 

روز جهانی قدس میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی"حضرت امام خمینی(ره)" ، روز تبلور بیداری و اقتدار امت اسلامی و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که پس از سالیان طولانی مقابله با اشغالگران پلید صهیونیستی،همچنان محکم و مقاوم باقی مانده اند .

بنا به فرموده ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نشانی از وحدت مسلمانان و حمایت از امت مظلوم فلسطین است و بازتاب این روز روایتی از اتحاد، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ستم، تجاوز و اشغالگری مستکبران خواهد بود و همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره فرمودند هیچ شبهه ای در آزادی قطعی فلسطین نحواهد بود و روزی دوباره قدس به مردم فلسطین باز خواهد گشت.

مسلمانان جهان، روز قدس را فرصتی شایسته می دانند تا پیام این روز را که همواره حق خواهی مردم مظلوم فلسطین است را به تمامی مردم جهان یاد آور شوند و جنایتهای رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا، از همه مسلمانان جهان دعوت می کنم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ها،  حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام نموده و پیام همدلی و همبستگی خود را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 105256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد