پیام مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکتر منطقی مدیرکل به مناسبت روز جهانی قدس و در پی شهادت شماری از مستشاران ایران در سوریه پیامی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

جهان این روزها ناباورانه شاهد فجایع غیر انسانی و غیر اخلاقی بی سابقه‌ای است که قلب همه دردمندان، انسان‌های شریف و آزاده را در سراسر عالم به درد آورده و روح میلیون‌ها انسان را آزرده کرده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مبارزه بارژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه‌ ها، ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون گوشزد می کند و اعلام میدارد که حمایت از این رژیم غاصب، خیانت به اسلام است.

حادثه تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، استمرار جنایت های وحشیانه و وقاحت بار رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و نسل کشی ساکنین غزه و نشان از مرگ انسانیت و اخلاق است.

شهادت سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و تعدادی از مستشاران ایران در سوریه، همچنین خبر شهادت برخی از هموطنان عزیز در اقدام تروریستی چابهار، را به پیشگاه امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم، همرزمان، ملت شریف، انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته، برای مجروحان و حادثه دیدگان شفای عاجل و برای شهدای این حادثه تلخ تروریستی، حشر با اولیاء الله و سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا، از همه همکاران در مجموعه اداره بهزیستی استان دعوت می کنم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام نموده و پیام همدلی و همبستگی خود را به گوش جهانیان برسانند.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 105254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد