بیانیه اداره کل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

اداره کل بهزیستی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، مردم شریف استان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت به عمل می آورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی ؛ متن بیانیه این اداره کل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی  

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.  در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست .

ما خانواده بزرگ بهزیستی استان مرکزی نیز همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهیم بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان برسانیم و آماده ایم در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کنیم.

                                     روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی

کد خبر 105244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد